Ügyfélszolgálat: +36 70 703 4757 hpsolution.hu@gmail.com

Rólunk

Cégünk 2015 óta szállít elsősorban a kis- és közepes vállalatok, szervizek és viszonteladók részére irodatechnikai alkatrészeket, kellékanyagokat, nyomtatókat és fénymásológépeket. Vállaljuk továbbá vállalatok és vállalkozások részére nyomtató-fénymásoló berendezések üzemeltetést, szervizelést, alkatrész és kellékanyag ellátását.

A HP Solution Kft. jelen cégformában 2015 óta szolgálja a kis és közepes vállalatokat, vállalkozásokat. Tapasztalataink a nyomtatástechnikában 2006-ig nyúlnak vissza. Egyetlen gyártó, disztribútor felé sem tartozunk elszámolással. Értékesítési kötelezettséget soha, senkinek nem vállaltunk. Ügyfeleinknek kizárólag olyan készülékekre teszünk árajánlatot, amelyek saját tapasztalataink alapján beváltak,  azok tartósan és megbízhatóan üzemeltethetőek - jótállási időn túl is - eredeti és utángyártott kellékekkel egyaránt.  Forgalmazott készülékeinkhez széleskörű kellékanyag ellátás és szerviz szolgáltatás biztosított.

Amennyiben nem biztos benne, hogy a kiválasztott készülék / alkatrész megfelelő választás az Ön számára, kérjük,
vegye fel a segítséget ügyfélszolgálatunkkal!
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00-14:00 között érhető el telefonon.
Amennyiben lehetséges, segítünk. Ellenőrizzük, hogy az adott alkatrész - kellékanyag kompatibilis-e az Ön készülékével.
Ha van raktáron mintadarabunk, akár kölcsön készüléket is biztosítunk Önnek, hogy az adott szoftveres környezetben ki
tudja próbálni a kiválasztott eszközt.
Tévesen vásárolt termékek vételárát csak akkor tudjuk teljes összegében visszatéríteni, ha az áru és annak csomagolása
bontatlan, sértetlen, vagyis az áru újként továbbértékesíthető.
Felbontott, "csak kipróbált", "alig használt" eszköz, kellékanyag, alkatrész visszaküldése esetén fenntartjuk magunknak a
jogot, hogy azt a bevizsgálás eredményének megfelelően, csökkentett áron vásároljuk vissza.
Amennyiben a visszaküldött termék nem rendeltetésszerű használatból, elégtelen csomagolásból eredően sérült,
vagy hiányosan kerül visszaküldésre, úgy a vételár visszatérítését megtagadjuk.
Szerviz alkatrészekhez nem minden esetben biztosít a gyártó leírást, javítási, beszerelési utasítást. Amennyiben nem biztos
benne, hogy a megvásárolni kívánt alkatrészt hogyan kell beépíteni, jelezze felénk, több szervizzel is kapcsolatban állunk,
akik segíteni tudnak Önnek.
Felújított, használt eszközöket sajnos nincs lehetőségünk heteken át tesztelni, így esetleges rejtett hibák előfordulását sem tudjuk
teljesen kizárni. Amennyiben a megvásárolt felújított termék működése közben hibát tapasztal, kérjük, haladéktalanul vegye fel
a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Segíteni fogunk. A hibás, vagy vélhetően hibás eszköz használatát azonnal meg kell
szakítani, azt áramtalanítani kell. Amennyiben a hibásnak vélt eszközt nem áramtalanítja, azt tovább használja,
vagy a hibát házilagosan próbálja meg elhárítani anélkül, hogy a hibalehárítás megkezdésére nem szólítottuk fel,
úgy a további károsodásért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a készülékek helyszíni, vagy online, távoli asztali eléréssel történő üzembe helyezése,
valamint a szervizalkatrészek beszereléssel, javítással kapcsolatos tanácsadása, oktatás, betanítás térítésköteles.
Hétvégi, illetve munkaidőn túli rendelkezésre állás felár ellenében lehetséges.